
Sporen In Het Zand.
Een dag op de zandverstuiving van Kootwijk met klank, poëzie, spel, samenzijn en sociaal-kunstzinnige bewegingsimprovisaties.
Vanwege onvoorziene omstandigheden kan de speldag ”Sporen in het Zand”, die gepland staat op 26 augustus aanstaande, niet doorgaan.
Althans niet op die datum.
Zodra een nieuwe datum bekend is, verschijnt hij hier.
Mensen die zich opgegeven hebben krijgen tijdig bericht.
Mijn excuses voor het ongemak en de mogelijke teleurstelling:
Met vriendelijke groeten,
Gert Siebes.

DE SCHOOL VAN CHARTRES EN DE MODERNE SCHOLINGSWEG
In drie werkbijeenkomsten gaan we samen op zoek of we de weg naar ontwikkeling van een hoger bewustzijn van toen, kunnen toepassen op onze eigen ontwikkelingsweg.
Hoe ziet de weg naar binnen, naar het eigen midden er in onze moderne tijd eruit? En wat kunnen we daarin leren van de school en kathedraal van Chartres?
Cursusdata: 3-10 en 17 november 2023.
Locatie: de Drempel. Centrum voor zingeving en sociale kunst
Arnhemseweg 125
7331BE Apeldoorn.
Tijd: 16.30 - 21.30 uur.

VOORAANKONDIGING
Een reis naar de oude mysterieplaats: de Externsteine, gelegen in het Teutoburgerwoud.
Data: 11 mei 2024. Op dit moment is het nog onzeker of het een 1-daagse reis wordt of dat we pas 12 mei terugreizen.
26 april 2024 is er een voorbereidingsavond van 19.00 tot 21.30 uur
Locatie: de Drempel. Centrum voor zingeving en sociale kunst.
In de loop van dit najaar kun je een folder met achtergronden en mogelijke voorbereidingen over deze reis tegemoet zien.
Aanmelding of informatie:

VOORAANKONDIGING
Een reis naar de kathedraal van Chartres.
Data: 29 april t/m 04 mei 2025.(!)
Dat lijkt nog ver weg maar er is al belangstelling voor deze reis en de overnachtingen boeken we minimaal een jaar van tevoren.
Wanneer je aan een of meerdere van deze activiteiten deel wilt nemen of denkt deel te willen nemen, dan kun je dat nu al aan ons doorgeven via één van onderstaande (mail)adressen.
We zetten je dan op de lijst en houden je op de hoogte van de ontwikkelingen.
Aanmelding of informatie: